poniedziałek, 30 stycznia 2012

Wyzwanie #11: Jestem na TAG!

Witam Was serdecznie w poniedziałkowy wieczór! Jeśli jeszcze nie czytaliście o wprowadzonych na Scrapgangu zmianach, zapraszam do lektury TEJ notki :)

Dziś nasze #11 wyzwanie, a zarazem pierwsze, w którym obowiązują nowe zasady :) Temat tego wyzwania brzmi: Jestem na TAG! A Wasze zadanie jest następujące:

Stwórz tag ozdobny, w którym wykorzystasz minimum 3 guziki. Mają one być dobrze widocznym elementem pracy, głównym lub jednym z głównych. Cała reszta - dowolna! :)

Oto jak z wyzwaniem poradziła sobie załoga Scrapgangu:

- Maggie zainspirowała się tytułem wyzwania i stworzyła szalenie romantyczną pracę:
 - Rysa postanowiła nie zmieniać pierwotnego przeznaczenia guzików ;)
- Szara wykorzystała guziki do wyeksponowania przesłania:
 - a ja (Młoda Kobieta) uczyniłam z guzików główny element kompozycyjny:
Jak widzicie, temat ma bardzo szeroki zakres interpretacji :) Z niecierpliwością czekamy na Wasze wersje guzikowych tagów! Bądźcie z nami na tag! :)

Linki prowadzące bezpośrednio do postów z Waszymi pracami prosimy zamieszczać poniżej za pomocą Inlinkz, do dnia 12.02.2012, do godz. 23:59 :)



8 komentarzy:

  1. U la la :) Świetne tagi i super pomysł na wyzwanie :) Jestem na tag! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja pierwsza zgłaszam mój tag :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze pytanko co do wyników poprzednich wyzwań, kiedy się pojawią?

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE fajne prace - lubię się z Wami bawić!
    pozdrawiam DT i wszystkich uczestników zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. To mój prawie debiut wyzwaniowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń