poniedziałek, 18 lutego 2013

Wyzwanie #38 Dla Mężczyzny + bez kwiatów.


Na wstępie chciałabym serdecznie podziękować za to,że tak chętnie bierzecie udział w naszych Wyzwaniach!

Dzisiaj przedstawiam  kolejne - 38 wyzwanie Scrapgangu.
Temat:  Dla Mężczyzny +  bez kwiatów.

Może być to męska kartka,pudełko,a może LO ?  Oczywiście styl i technika dowolna.
Ważne aby było widać,że Wasza  praca zrobiona jest wyłącznie dla Mężczyzny.
A jak zastąpicie kwiatki? Czekam z niecierpliwością na Wasze pomysły!!



A oto inspiracje naszego zespołu :

Chimera :



Cudaczek :



Mapowska :


Monika1011


Szara:


Pozdrawiam Monika DT Scrapgang




8 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz, podlinkowałam już pracę - na śmierć zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kartki! + zapraszam na candy, do wygrania extra sowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Pierwszy raz zgłaszam się u Was do wyzwania... Jestem dobrej myśli :D
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam zauważyć, że Aka podlinkowała tenże post zamiast swojego. Jeśli wiecie kto to, to może zwrócicie jej uwagę, żeby nie zmarnowała szansy na udział w wyzwaniu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam karteczkę na Wasze wyzwanie ale chyba się spóźniłam za zgłoszeniem albo inlinkz - szkoda
    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń