wtorek, 5 marca 2013

Kartki: lift na marzec

Witam Was serdecznie w 5 dzień miesiąca! :) A skoro to 5 dzień miesiąca, to znaczy, że czas na kolejny lift z kategorii: kartki :)

Postanowiłyśmy w DT, że tym razem trzeba postawić na coś zupełnie innego niż zwykle i o zgodę na liftowanie poprosiłyśmy niepodrabialną, genialną Nimuchę! Wybrałam jedną z charakterystycznych dla Jej stylu kartkę, o tę:

Wspaniała, prawda? :)

A tak z wyzwaniem poradziły sobie dziewczyny ze Scrapgangu:



Chimera:


Mapowska:


Szara:



Młoda Kobieta:


Rysa:


Cudaczek:

 
Monika1011


A teraz Wasza kolej! Podejmiecie wyzwanie? Macie czas do 19 marca!


ps. Dziś miały pojawić się wyniki z poprzedniego liftu, ale musiałam poprosić o pomoc koleżanki z DT i czekam na odzew, gdy tylko będę mogła, opublikuję wyniki, proszę Was o odrobinę cierpliwości!

4 komentarze:

  1. Cudaczku - przepięknie! Inny zupełnie charakter, ale styl, swoboda w tej pracy świetnie nawiązują do oryginału - no i efekt świetny.
    Ja się za kartkę Nimuchy nawet nie biorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      No co Ty?! Chwytaj byka za rogi :) Ja mam parę stempli zaledwie i coś z tego nawet wyszło :) chociaż minę na początku miałam niewyraźną :D

      Usuń
  2. Karta wygląda super ;).. Na pewno się skuszę i na ten lift :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne lifty dziewczyny:)....i widzę ze jestem pierwsza która coś zrobiła....:)ups.....

    OdpowiedzUsuń